Apie mokyklą

Apie mokyklą „Delta“

Ką mes veikiame:

  • Šiuo metu mokykloje „Delta“ mokosi vaikai nuo 5 metų ir 1–8 klasių moksleiviai.
  • Vyksta matematikos, anglų kalbos ir lietuvių kalbos užsiėmimai Kaune, Klaipėdoje ir Vilniuje.
  • Moksleiviai turi galimybę mokytis nuotoliniu būdu (visoje Lietuvoje).
  • Dvyliktokai ruošiami matematikos VBE.

Kaip mes mokome:

  • Matematikos mokymasis mokykloje „Delta“ yra paremtas kūrybiškumu – čia skatinami individualūs mąstymo modeliai, savo sprendimo kelio paieškos. Dažniausiai sprendžiami vis kitokie uždaviniai, retkarčiais prisimenant jau kartą spręstus – toks metodas ne tik lavina atmintį, bet ir moko ieškoti naujų sprendimo būdų.
  • Mokyklos „Delta“ mokiniai džiaugiasi ne tik pagerintais mokymosi rezultatais, bet ir pasiekimais miesto, nacionalinėse ir tarptautinėse olimpiadose.

Mokyklos kūrimosi istorija:

  • Mokykla „Delta“ savo veiklą pradėjo dar 1999 m. kaip „Šeštadieninė jaunųjų matematikų mokykla“, skirta 5–8 klasių mokiniams.
  • Mokyklos „Delta“ įkūrėjas – Kauno technologijos universiteto gimnazijos matematikos mokytojas ekspertas Leonas Narkevičius.
  • Nuo 2005 m. tėvų pageidavimu mokykloje jaunieji matematikai pradėjo mokytis ir anglų kalbos.
  • Ilgą laiką mokykla „Delta“ veikė Kaune, nuo 2016 m. rugsėjo gabūs mokiniai kviečiami mokytis ir Vilniuje bei Klaipėdoje, o nuo 2020 siūlomas nuotolinis mokymas visos Lietuvos vaikams.

Susipažinkite su mūsų mokytojais:

Leonas Narkevičius

Leonas Narkevičius

Mokytojo darbą pasirinkau ne iškart. Iš pradžių bandžiau tapti inžinieriumi, tačiau supratęs, kad tai ne mano gyvenimo kelias, nutariau jį keisti. Kadangi mano tėvai buvo mokytojai, tad ir pačio mintys krypo į pedagogiką. Matematikos mokau įvairaus amžiaus vaikus, rengiu juos olimpiadoms. Džiaugiuosi, kai jose mano auklėtiniai pelno prizines vietas – tokių per visus savo dėstymo metus susikaupė ilgokas sąrašas. Manau, geriems mokymosi rezultatams svarbiausia yra vaiko noras – kartais jis atsiranda savaime, o kartais pavyksta jį įdiegti dalijantis savuoju įkvėpimu. Mokiniams patariu negalvoti, ar yra sprendę panašų uždavinį, ar ne – visada raginu pasitelkti kūrybiškumą ir atrasti naujų būdų, kaip atrasti teisingą sprendimo kelią.

Rūta Slavickienė

Rūta Slavickienė

Visada labai mėgau matematiką, todėl studijoms užtikrintai rinkausi matematikos mokslus. Baigusi magistro studijas su pagyrimu pajutau, kad mane žavi ir kalbos. Mokytoja tapau labai netikėtai ir šis nuotykis tęsiasi daugiau kaip 20 metų. Tikiu, kad mokytis ir tobulėti yra viena gražiausių gyvenimo patirčių, tad džiaugiuosi galėdama prisidėti prie jaunosios kartos ugdymo. Mokytojavimas yra mūsų šeimos pašaukimas – dėstytojo dalią pasirinko močiutė, tėtis ir brolis. Savo pamokose kiekvienais metais taikau naujus modelius, juk keičiasi ne tik technologijos, bet tuo pačiu ir vaikų įgūdžiai, mokymosi tempas. Žaidimai, rašymas, skaitymas, klausymas, filmų žiūrėjimas, dialogų mokymasis, dainavimas – visa tai užtikrina smagų, bet kartu ir rimtą mokymosi procesą.

Birutė Narijauskaitė

Birutė Narijauskaitė

Man kiekvienų mokslo metų pradžia asocijuojasi su naujais iššūkiais, ieškojimai ir atradimai. Jau 15 metų tikiu, kad uždavinio sprendimas – tai kūryba, todėl mokydama skatinu mokinius ieškoti, atrasti kuo įvairesnius kelius, kaip pasiekti teisingą atsakymą. Kiekvienam dažnai kartoju, kad nereikia bijoti suklysti, bet iš klaidų privalu pasimokyti ir tokių pačių stengtis nepakartoti. Tik kantrus ir sistemingas darbas duoda vaisių. Manau, kad mokytojo profesija pasirinko mane, o ne aš ją. Ir dėl to džiaugiuosi. Matematika – tai trauka, kuriai neįmanoma atsispirti.

Viktorija Šamrina

Viktorija Šamrina

Jaunuosius matematikus mokiau nuo pat mokyklos „Delta“ įkūrimo pradžios. Iki šiol dėsčiau Kaune, o nuo 2016 m. mokinu jaunuosius Klaipėdos matematikus. Per visus mokytojavimo metus žinau tiksliai, kaip mokiniams įdiegti kertines matematikos mokslo tiesas ir kaip padėti jiems patiems rasti teisingus atsakymus. Pamokose mes sprendžiame ne tik klasikinius matematinius uždavinius, bet pasitelkdami įvairius rebusus, uždavinius su degtukais, galvosūkius, laviname loginį bei erdvinį vaikų mąstymą. Mokiniai man kasdien suteikia neįkainojamos patirties asmeniniame ir profesiniame tobulėjime, todėl nė akimirkos nesigailiu pasirinkusi mokytojos kelią.

Goda Sungailaitė

Goda Sungailaitė

Neseniai apsigyniau pedagogikos ir anglų-ispanų lingvistikos bakalaurą, prieš tai paklaidžiojus teisės labirintais. Galiausiai atradusi džiaugsmą mokyti – t.y. dalintis meile kalboms, pasukau pedagoginiu keliu. Pati gražiausia kalba nuo mokyklos laikų – anglų, tačiau tuo potraukis kalboms nesibaigia, ispanų, rusų, italų ir vokiečių laukia savo valandos tobulėjimui, gal net ir mokymui. Man patinka integruoti daugiau dalykų mokant anglų kalbos, tikiu, kad kalba negali būti apribojama vien gramatika, o turi padėti panirti į tos kalbos kultūrą ir uždegti vidinę motyvaciją mokytis, klausytis, skaityti laisvu metu, dėl savo malonumo. Taip pat mokau tradicinių lietuvių ir prancūzų šokių, organizuoju stovyklas, keliauju ir skaitau. Pedagoginis darbas man padeda apjungti mano pagrindinius interesus ir gebėjimus: meilę kalboms ir folklorui, poreikį nuolat augti ir tobulėti, organizuotumą, džiaugsmą dalintis su kitais tuo, kuo dega mano širdis.

Diana Rauluševičienė

Diana Rauluševičienė

Jau penktoje klasėje žinojau, kad noriu būti mokytoja. Tik sunku buvo apsispręsti kokį dalyką pasirinkti. Puikiai sekėsi tikslieji mokslai, tačiau kai matematikos mokytoja pasakė, kad per dieną išsprendžia apie 15-20 uždavinių, mane tai labai išgąsdino. Taigi taip jau nutiko, kad patraukė anglų kalbos ir pedagogikos studijos. Dabar jau daugiau nei 20 metų mokau mažus ir didelius, jaunus ir pagyvenusius anglų kalbos. Kiekvienas rugsėjis – tai nauja pradžia, kai prasideda nauji iššūkiai, patirtys, džiaugsmai ir kiekviena diena bei pamoka yra vis kitokia, nepakartojama. Ir tai labai džiugina.

Sandra Dobrovolskytė

Sandra Dobrovolskytė

Anglų kalbos mokytoja dirbu jau tryliką metų. Pradėjau dirbti dar būdama studentė. Visada svajojau studijuoti anglų kalbą, o mano pirmieji mokiniai dar vaikystėje buvo brolis ir pusseserė. Matematikos niekada nemokėjau ir ji man buvo neįveikiama, bet kalbos sekėsi puikiai ir kai mokiniai ne visada supranta anglų kalbą, tada prisimenu save matematikos pamokose ir bandau jiems padėti pasitelkdama juoką, gyvenimiškas situacijas, empatiją, nes ir kalbą mokomės per įvairias pokalbių situacijas, skaitydami ir aptardami gyvenimiškas patirtis bei „krimsdami“ (ne)įveikiamas gramatines užduotis.

Goda Vabuolaitė

Goda Vabuolaitė

Esu Goda Vabuolaitė, Finansų ir draudimo matematikos studentė Matematikos ir informatikos fakultete VU bei aistringa matematikos mylėtoja. Matematika visuomet buvo mano gera draugė, jau mokykloj dalyvavau matematikos konkursuose, tiek individualiuose (Matulionio), tiek komandiniuose (MEKA), pastarajame matematikos ir ekonomikos konkurse drauge su keturių draugų komanda netgi pavyko užimti antrąją vietą Lietuvoje. Dabar studijuoju mylimąją matematiką ir esu pasiryžus darbuotis drauge su jaunaisiais mokinukais, su viltimi, jog ir jie prisijaukins kartais šiek tiek gąsdinančią matematiką kaip gerą ir artimą draugę. Darbas su vaikais man ne naujiena, daug dirbu stovyklose su įvairaus amžiaus (6-18m.) vaikų ir jaunuolių grupėmis, apsiimu tiek grupelės vadovės, tiek organizatorės pareigas ir tikrai mėgaujuosi laiku su vaikais. Taigi Deltoje pasitelkę įvairiausių uždavinukų pagalbą drauge perkąsime net ir grėsmingiausiai atrodančius uždavinukus bei iš naujo atrasime meilę matematikai, logikai bei įvairiausių problemų sprendimams. O aš visuomet būsiu šalia jaunųjų matematikų, pasirengusi padėti patiems surasti kelią skaičių labirintuose!

Liucija Rėksnytė

Liucija Rėksnytė

Net ir menkiausias matematinis veiksmas tai – mūsų kūrybingumo išbandymas. Kasdienoje šis mąstymo būdas svarbus tiek atliekant įvairius sprendimus, reikalaujančius logikos bei analizės, tiek sprendžiant konkrečius uždavinius, kuriuose jau yra pasitelkiami skaičiai. Esant ypatingai šio įrankio reikšmei, tikiu, jog kiekvienas vaikas, atradęs savo matematinio kūrybingumo galias, tampa motyvuotas įveikti išties įdomius protinius iššūkius, vedančius geresnio informacijos apdorojimo, dėmesio sutelkimo, atminties ir kitų įgūdžių įsisavinimo link.

Aušra Jankauskienė

Aušra Jankauskienė

Pasiūlau vaikui išspręsti galvosūkį. Prie ko čia matematika? – jis labai nustemba. Labai noriu, kad mano mokiniai patirtų, kad matematika – ne tik standartiniai uždaviniai, skaičiavimai. Mokytis matematikos gali būti įdomu ir prasminga, teisingam uždavinio atsakymui rasti yra ne vienas kelias, tik reikia atrasti tą, kuris yra aiškiausias pačiam vaikui. Todėl pamokose siekiu, kad vaikai mokytųsi kritiškai ir kūrybiškai mąstyti, pritaikytų žinias įprastose ir nestandartinėse situacijose, suvoktų, kokiais būdais jiems lengviau mokytis. Smagiausia dirbant „aha!“ momentas – kai vaikas ilgai laužęs galvą prie kokio sudėtingo uždavinio, pagaliau jį supranta.

Raminta Malijonytė

Raminta Malijonytė

Pabaigusi anglų–ispanų lingvistikos studijas suvokiau, kad kasdien sėdėti prie kompiuterio ir versti tekstus nėra mano arkliukas. Aš visada norėjau bendrauti, užmegzti su žmogumi ryšį, todėl pedagoginis darbas pasirodė kaip sritis, labai deranti su mano žaisminga asmenybe ir noru dalintis savo idėjomis bei žiniomis su kitais. Su anglų kalba draugauju nuo vaikystės ir manau, kad kalba bei kultūra vystosi bei kinta greta, todėl svarbu jas pažinti sinchroniškai – tai yra vienas didžiausių mano pamokų tikslų, kurį stengiuosi įgyvendinti interaktyviais metodais. Savo laisvalaikį praleidžiu besimokydama užsienio kalbų, domiuosi psichologija, literatūra, kelionėmis bei muzikuoju. Manau, kad visi šie pomėgiai kažkur susisieja bei atspindi, kodėl pasukau anglų kalbos mokytojos keliu.

Mūsų mokinių pasiekimai:

Vytautas Pečiukėnas

Vytautas Pečiukėnas

Vytautas prispažįsta, kad nors matematiku ir netapo, jo karjerai mokymasis mokykloje „Delta“ davė daug svarbių dalykų. „Mokyklos dėka stipriai išlavinau savo loginį, kritinį mąstymą – tai, ko labiausiai reikia tiksliuosius mokslus kremtančiam žmogui,“ – prisipažįsta Vytautas. Lietuvos mokinių matematikos olimpiadoje 2010 m. Vytautas pelnė trečią vietą. Jam gerai sekėsi ir matematikos konkurse „Kengūra“ – 2008 m. joje Vytautas pelnė 3 vietą, 2010 m. konkursas pavyko dar geriau ir jaunasis matematikas džiaugėsi antra vieta, o 2012 m. pateko į geriausių rezultatų dešimtuką. Informatikos ir informatinio mąstymo konkurse „Bebras“ 2011 m. jaunasis matematikas džiaugėsi trečia vieta. Ir tai tik keletas ryškiausių Vytauto pasiekimų matematikoje. Mokykloje „Delta“ įgytos žinios labiausiai pravertė chemijos olimpiadose, kuriose, Lietuvoje, Europoje ir visame pasaulyje 7 kartus per 3 metus (2010–2013 m.) pelnė tik prizines vietas: po tris aukso ir sidabro medalius, vieną bronzos.

Neringa Levinskaitė

Neringa Levinskaitė

Kartu su 10-tais mokslo metais mokykloje, Neringa pradėjo ir matematikos studijas Kauno technologijos universitete. Olimpiadų ir laimėjimų sąrašas Neringos labai ilgas, o kaip pačius svarbiausius ir reikšmingiausius pasiekimus jaunoji matematikė įvardina 2013 m. prof. J. Kubiliaus jaunųjų matematikų olimpiadoje iškovotą pirmą vietą, aukščiausią įvertinimą 2014 m. Lietuvos moksleivių informatikos olimpiadoje (būdama aštunktokė ji varžėsi devintokų grupėje), sidabro medalius 2015 m. Europos mergaičių ir vidurio Europos matematikos olimpiadose. „Pamenu, kaip baigiant paskutiniuosius mokslo metus mokyklėlėje, jūs visų paklausėte, ar planuojame tapti matematikais. Tuomet atsisukote į mane, nusišypsojote ir pasakėte: „Tavęs tai net neklausiu, tau akyse parašyta, kad būsi“. Šis „užrašas“ – mokyklėlės nuopelnas,“ – prisiminimais dalinasi Neringa.

Paulius Kantautas

Paulius Kantautas

Trejus metus iš eilės Lietuvos mokinių matematikos olimpiadoje Paulius užėmė prizines vietas: 2008 m. jis pelnė 2-ąją vietą, 2009 m. buvo nepralenkiamas ir iškovojo 1-ąją vietą, 2010 m. Pauliui ir vėl atiteko sidabro medalis. Tarptautinėje matematikos olimpiadoje 2010 m. Paulius pelnė bronzą. „Mokydamasis mokykoje „Delta“ supratau, kad sudėtingus uždavinius reikia spręsti kūrybiškai – pažinimo džiaugsmas ir saldūs laimėjimai olimpiadose pastūmėjo ir tolimesnę ateitį sieti su matematika,“ – neslepia Paulius. Kembridžo Unversitete su pagyrimu baigęs matematikos magistro studijas šiuo metu jis sėkmingai dirba duomenų mokslininku (angl. Data scientist) – Paulius kuria ir taiko matematinius, statistinius, optimizavimo ir dirbtinio intelekto algoritmus elektroninės komercijos srityje.

Paulius Virbalas

Paulius Virbalas

Mokykloje „Delta“ praleisti treji metai Pauliui įžiebė stiprų susidomėjimą matematika, buvo paskata aktyviai dalyvauti olimpiadose ir pažvelgti į matematinius uždavinius kaip į iššūkius, kurių kiekvienas turi savo paslaptį. Laimėtos 1–os vietos Kauno miesto matematikos olimpiadoje (2010 ir 2011 m.), Jaunųjų matematikų konkurse (2011 m.), tris kartus pelnyta 3 vieta Lietuvos mokinių matematikos olimpiadoje (2008, 2010 ir 2011 m.). Pauliui teko garbė dalyvauti Vidurio Europos matematikos olimpiadoje (2010 m.) ir tarptautinėje matematikos olimpiadoje (2011 m.), kurioje laimėjo pagyrimo raštą.

Lukas Melninkas

Lukas Melninkas

„Man šeštadieninė mokyklėlė labai praplėtė akiratį, jaučiausi tikras „profesionalas“. Be to, čia sutikti bendraminčiai tapo draugais visam gyvenimui,“ – taip apie laiką, praleistą mokykloje „Delta“, pasakoja Lukas.

Studijavau grynąją matematiką prestižiniuose Prancūzijos universitetuose UPMC Paris 6, ENS de Lyon ir Université Paris-Saclay, kuriuose dėsto pasaulinio lygio matematikos žvaigždės. Stažavausi Kalifornijos Universite Berklyje kur rašiau savo magistrinį darbą. 2021 metais Strasbūro universitete apsigyniau mokslų daktaro disertaciją aritmetinės geometrijos srityje. Turiu keletą publikacijų moksliniuose žurnaluose. Vėliau nusprendžiau kardinaliai pakeisti karjerą ir dabar sėkmingai dirbu programuotoju JAV-Lietuvos startuolyje „Argyle“.

Aidas Kilda

Aidas Kilda

2009 m. Aidas pirmasis Lietuvoje septintokas iškovojo teisę dalyvauti Respublikinėje matematikos olimpiadoje devintokų grupėje. Po metų, būdamas aštuntoku, sugrįžo į tą pačią olimpiadą ir laimėjo 3 vietą. Devintoje klasėje Vidurio Europos matematikos olimpiadoje pelnė 2 vietą. Būdamas 12 klasėje Aidas Tarptautinėje matematikos olimpiadoje užėmė 3 vietą. Šiuo metu talentingas ir darbtus jaunuolis studijuoja matematiką ir kompiuterių mokslą Oksfordo universitete ir atlieka praktiką kaip programinės įrangos inžinierius bendrovėje „Amazon“.

Laurynas Mikšys

Laurynas Mikšys

Kembridžo universitete studijavusiam Laurynui, mokykla „Delta" padėjo ne tik pažinti matematiką plačiau, nei kad ji yra pateikiama mokyklos programose, baigti matematikos studijas su pagyrimu, bet ir pelnyti daugybę apdovanojimų. Lauryno manymu, sugebėjimas kūrybiškai atrasti net kelis uždavinių sprendimo būdus ir buvo pagrindinė sėkmės formulė. Jo pagrindiniai iškovoti laimėjimai buvo respublikinės olimpiados pagyrimų raštai 10, 11 klasėje ir antroji vieta 12 klasėje, pasaulinėje olimpiadoje pelnytas bronzos medalį. Šiuo metu Laurynas jau trečius metus dirba įmonėje „Neurotechnologija“, kuri vysto žmonių atpažinimo algoritmus, naudojant pirštų antspaudus, veido nuotraukas, akių raineles. Taip pat, tęsia studijas pasirinkęs kompiuterių mokslo magistro programą Oksforde ir tikisi, jog sėkmingai įstos ir į doktorantūros programą.

Moksleivių registracija

Į užsiėmimus registruotis reikia tik vieną kartą per mokslo metus

Registracija
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.