Susipažinkite su mūsų mokytojais:

Image

Leonas Narkevičius

Mokytojo darbą pasirinkau ne iškart. Iš pradžių bandžiau tapti inžinieriumi, tačiau supratęs, kad tai ne mano gyvenimo kelias, nutariau jį keisti. Kadangi mano tėvai buvo mokytojai, tad ir pačio mintys krypo į pedagogiką. Matematikos mokau įvairaus amžiaus vaikus, rengiu juos olimpiadoms. Džiaugiuosi, kai jose mano auklėtiniai pelno prizines vietas – tokių per visus savo dėstymo metus susikaupė ilgokas sąrašas. Manau, geriems mokymosi rezultatams svarbiausia yra vaiko noras – kartais jis atsiranda savaime, o kartais pavyksta jį įdiegti dalijantis savuoju įkvėpimu. Mokiniams patariu negalvoti, ar yra sprendę panašų uždavinį, ar ne – visada raginu pasitelkti kūrybiškumą ir atrasti naujų būdų, kaip atrasti teisingą sprendimo kelią.

Image

Aušra Jankauskienė

Pradinių klasių mokytoja esu jau dvidešimt septynerius metus. Nors mokytoja tapti apsisprendžiau tik po ilgų svarstymų, dabar neįsivaizduoju savęs kitoje vietoje. Matematika mane žavėjo dar mokykloje, todėl labai noriu, kad ir mano mokiniai ją pamėgtų, patirtų, koks įdomus šis mokslas gali būti. Pamokose naudoju įvairius metodus: siekiu, kad vaikai mokytųsi kritiškai ir kūrybiškai mąstyti, atsirinktų ir pritaikytų žinias įprastose ir nestandartinėse situacijose, suvoktų, kokie būdai jiems pagelbės lengviau mokytis. Smagiausia man dirbant su vaikais – tie momentai, kai mažos pergalės augina vaiko savivertę.

Image

Rūta Slavickienė (anglų k.)

Kaunas

Visada labai mėgau matematiką, todėl studijoms užtikrintai rinkausi matematikos mokslus. Baigusi magistro studijas su pagyrimu pajutau, kad mane žavi ir kalbos. Mokytoja tapau labai netikėtai ir šis nuotykis tęsiasi daugiau kaip 20 metų. Tikiu, kad mokytis ir tobulėti yra viena gražiausių gyvenimo patirčių, tad džiaugiuosi galėdama prisidėti prie jaunosios kartos ugdymo. Mokytojavimas yra mūsų šeimos pašaukimas – dėstytojo dalią pasirinko močiutė, tėtis ir brolis. Savo pamokose kiekvienais metais taikau naujus modelius, juk keičiasi ne tik technologijos, bet tuo pačiu ir vaikų įgūdžiai, mokymosi tempas. Žaidimai, rašymas, skaitymas, klausymas, filmų žiūrėjimas, dialogų mokymasis, dainavimas – visa tai užtikrina smagų, bet kartu ir rimtą mokymosi procesą.

Image

Birutė Narijauskaitė

Man kiekvienų mokslo metų pradžia asocijuojasi su naujais iššūkiais, ieškojimai ir atradimai. Jau 15 metų tikiu, kad uždavinio sprendimas – tai kūryba, todėl mokydama skatinu mokinius ieškoti, atrasti kuo įvairesnius kelius, kaip pasiekti teisingą atsakymą. Kiekvienam dažnai kartoju, kad nereikia bijoti suklysti, bet iš klaidų privalu pasimokyti ir tokių pačių stengtis nepakartoti. Tik kantrus ir sistemingas darbas duoda vaisių. Manau, kad mokytojo profesija pasirinko mane, o ne aš ją. Ir dėl to džiaugiuosi. Matematika – tai trauka, kuriai neįmanoma atsispirti.

Image

Viktorija Šamrina

Jaunuosius matematikus mokiau nuo pat mokyklos „Delta“ įkūrimo pradžios. Iki šiol dėsčiau Kaune, o nuo 2016 m. mokinu jaunuosius Klaipėdos matematikus. Per visus mokytojavimo metus žinau tiksliai, kaip mokiniams įdiegti kertines matematikos mokslo tiesas ir kaip padėti jiems patiems rasti teisingus atsakymus. Pamokose mes sprendžiame ne tik klasikinius matematinius uždavinius, bet pasitelkdami įvairius rebusus, uždavinius su degtukais, galvosūkius, laviname loginį bei erdvinį vaikų mąstymą. Mokiniai man kasdien suteikia neįkainojamos patirties asmeniniame ir profesiniame tobulėjime, todėl nė akimirkos nesigailiu pasirinkusi mokytojos kelią.

Image

Goda Sungailaitė

Neseniai apsigyniau pedagogikos ir anglų-ispanų lingvistikos bakalaurą, prieš tai paklaidžiojus teisės labirintais. Galiausiai atradusi džiaugsmą mokyti – t.y. dalintis meile kalboms, pasukau pedagoginiu keliu. Pati gražiausia kalba nuo mokyklos laikų – anglų, tačiau tuo potraukis kalboms nesibaigia, ispanų, rusų, italų ir vokiečių laukia savo valandos tobulėjimui, gal net ir mokymui. Man patinka integruoti daugiau dalykų mokant anglų kalbos, tikiu, kad kalba negali būti apribojama vien gramatika, o turi padėti panirti į tos kalbos kultūrą ir uždegti vidinę motyvaciją mokytis, klausytis, skaityti laisvu metu, dėl savo malonumo. Taip pat mokau tradicinių lietuvių ir prancūzų šokių, organizuoju stovyklas, keliauju ir skaitau. Pedagoginis darbas man padeda apjungti mano pagrindinius interesus ir gebėjimus: meilę kalboms ir folklorui, poreikį nuolat augti ir tobulėti, organizuotumą, džiaugsmą dalintis su kitais tuo, kuo dega mano širdis.

Image

Vaiva Šarauskytė

Matematika susižavėjau vos pradėjusi eiti į mokyklą. Visgi nusprendžiau ją taikyti būtent IT srityje. Šiuo metu studijuoju Kauno technologijos universitete Informatikos fakultete. Po studijų taip pat dirbu prie su švietimu susijusių projektų.
„Deltoje“ mokinukams dėstau matematiką. Pamokose sprendžiame netradicinius uždavinius, beveik visi pateikiami galvosūkių forma – tokiu būdu laviname matematinį mąstymą. Jeigu kas nesiseka, sprendžiame kaip komanda, savo tempu bandome išsiaiškinti uždavinius, surasti ne vieną, o kelis sprendimo būdus.

Image

Justina Malakauskaitė

Esu fizikė, tačiau matematika man yra itin artima - ji yra fizikos kalba. Ja aprašomi dėsniai ir modeliai, tad sugalvoti, kur pritaikyti kartais ne visai įdomią mokyklinę matematiką tampa maloniu užsiėmimu. Mažuosius matematikus mokau įvairiapusiškai pažvelgti į uždavinius ir, jeigu nesimato tiesioginio jų sprendimo būdų, pamėginti juos susipaprastinti arba pagalvoti apie panašią situaciją gyvenime. Juk kasdienes problemas spręsti ne tik lengviau, bet ir įdomiau.

Image

Diana Rauluševičienė

Jau penktoje klasėje žinojau, kad noriu būti mokytoja. Tik sunku buvo apsispręsti kokį dalyką pasirinkti. Puikiai sekėsi tikslieji mokslai, tačiau kai matematikos mokytoja pasakė, kad per dieną išsprendžia apie 15-20 uždavinių, mane tai labai išgąsdino. Taigi taip jau nutiko, kad patraukė anglų kalbos ir pedagogikos studijos. Dabar jau daugiau nei 20 metų mokau mažus ir didelius, jaunus ir pagyvenusius anglų kalbos. Kiekvienas rugsėjis – tai nauja pradžia, kai prasideda nauji iššūkiai, patirtys, džiaugsmai ir kiekviena diena bei pamoka yra vis kitokia, nepakartojama. Ir tai labai džiugina.

Image

Sandra Dobrovolskytė

Anglų kalbos mokytoja dirbu jau tryliką metų. Pradėjau dirbti dar būdama studentė. Visada svajojau studijuoti anglų kalbą, o mano pirmieji mokiniai dar vaikystėje buvo brolis ir pusseserė. Matematikos niekada nemokėjau ir ji man buvo neįveikiama, bet kalbos sekėsi puikiai ir kai mokiniai ne visada supranta anglų kalbą, tada prisimenu save matematikos pamokose ir bandau jiems padėti pasitelkdama juoką, gyvenimiškas situacijas, empatiją, nes ir kalbą mokomės per įvairias pokalbių situacijas, skaitydami ir aptardami gyvenimiškas patirtis bei „krimsdami“ (ne)įveikiamas gramatines užduotis.

Image

Goda Vabuolaitė

Esu Goda Vabuolaitė, Finansų ir draudimo matematikos studentė Matematikos ir informatikos fakultete VU bei aistringa matematikos mylėtoja. Matematika visuomet buvo mano gera draugė, jau mokykloj dalyvavau matematikos konkursuose, tiek individualiuose (Matulionio), tiek komandiniuose (MEKA), pastarajame matematikos ir ekonomikos konkurse drauge su keturių draugų komanda netgi pavyko užimti antrąją vietą Lietuvoje. Dabar studijuoju mylimąją matematiką ir esu pasiryžus darbuotis drauge su jaunaisiais mokinukais, su viltimi, jog ir jie prisijaukins kartais šiek tiek gąsdinančią matematiką kaip gerą ir artimą draugę. Darbas su vaikais man ne naujiena, daug dirbu stovyklose su įvairaus amžiaus (6-18m.) vaikų ir jaunuolių grupėmis, apsiimu tiek grupelės vadovės, tiek organizatorės pareigas ir tikrai mėgaujuosi laiku su vaikais. Taigi Deltoje pasitelkę įvairiausių uždavinukų pagalbą drauge perkąsime net ir grėsmingiausiai atrodančius uždavinukus bei iš naujo atrasime meilę matematikai, logikai bei įvairiausių problemų sprendimams. O aš visuomet būsiu šalia jaunųjų matematikų, pasirengusi padėti patiems surasti kelią skaičių labirintuose!

Image

Liucija Rėksnytė

Net ir menkiausias matematinis veiksmas tai – mūsų kūrybingumo išbandymas. Kasdienoje šis mąstymo būdas svarbus tiek atliekant įvairius sprendimus, reikalaujančius logikos bei analizės, tiek sprendžiant konkrečius uždavinius, kuriuose jau yra pasitelkiami skaičiai. Esant ypatingai šio įrankio reikšmei, tikiu, jog kiekvienas vaikas, atradęs savo matematinio kūrybingumo galias, tampa motyvuotas įveikti išties įdomius protinius iššūkius, vedančius geresnio informacijos apdorojimo, dėmesio sutelkimo, atminties ir kitų įgūdžių įsisavinimo link.

Image

Aušra Jankauskienė

Pasiūlau vaikui išspręsti galvosūkį. Prie ko čia matematika? – jis labai nustemba. Labai noriu, kad mano mokiniai patirtų, kad matematika – ne tik standartiniai uždaviniai, skaičiavimai. Mokytis matematikos gali būti įdomu ir prasminga, teisingam uždavinio atsakymui rasti yra ne vienas kelias, tik reikia atrasti tą, kuris yra aiškiausias pačiam vaikui. Todėl pamokose siekiu, kad vaikai mokytųsi kritiškai ir kūrybiškai mąstyti, pritaikytų žinias įprastose ir nestandartinėse situacijose, suvoktų, kokiais būdais jiems lengviau mokytis. Smagiausia dirbant „aha!“ momentas – kai vaikas ilgai laužęs galvą prie kokio sudėtingo uždavinio, pagaliau jį supranta.

Image

Raminta Malijonytė

Pabaigusi anglų–ispanų lingvistikos studijas suvokiau, kad kasdien sėdėti prie kompiuterio ir versti tekstus nėra mano arkliukas. Aš visada norėjau bendrauti, užmegzti su žmogumi ryšį, todėl pedagoginis darbas pasirodė kaip sritis, labai deranti su mano žaisminga asmenybe ir noru dalintis savo idėjomis bei žiniomis su kitais. Su anglų kalba draugauju nuo vaikystės ir manau, kad kalba bei kultūra vystosi bei kinta greta, todėl svarbu jas pažinti sinchroniškai – tai yra vienas didžiausių mano pamokų tikslų, kurį stengiuosi įgyvendinti interaktyviais metodais. Savo laisvalaikį praleidžiu besimokydama užsienio kalbų, domiuosi psichologija, literatūra, kelionėmis bei muzikuoju. Manau, kad visi šie pomėgiai kažkur susisieja bei atspindi, kodėl pasukau anglų kalbos mokytojos keliu.

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.